Kategorijos

Humanitas.lt elektroniniame knygyne Pirkėjas užsakymo metu išsirenka ir nurodo prekių pristatymo būdą ir pristatymo adresą. Galimi šie pristatymo būdai:

Lietuvoje:

Pristatymas Lietuvoje** vykdomas naudojantis kurjerių, arba klientui pageidaujant, savitarnos siuntų terminalų paslaugomis (mūsų partneriai -savitarnos siuntų terminalų tinklas Omniva, kurjerių tarnybos Nėgė*). Pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje 7 Lt (2.03 Eur)

Dėmesio! Perkant humanitas.lt elektroniniame knygyne už 100 litų (28.96 eur) ir daugiau, Jūsų užsakymą Lietuvos teritorijoje pristatysime NEMOKAMAI.

*Pristatymas darbo dienomis 8-18 val. Jeigu pristatymo laiku Jūs pats(-i) negalėsite priimti siuntinio, būtinai pasirūpinkite, kad kas nors vietoj Jūsų tai galėtų padaryti. Siūlome rinktis pristatymą į darbovietę, kadangi, tuomet pačiam ar šeimos nariui nereikės laukti kurjerio namuose. Darbovietėje Jūsų užsakymą gali priimti bet kuris iš bendradarbių.

**Pristatymas į Kuršių Neriją vykdomas naudojantis „Lietuvos pašto“ paslaugomis.

Užsienyje:

Pristatymas vykdomas naudojantis „Lietuvos pašto“ paslaugomis. Pristatymo kaina 30 Lt (8.69 Eur) už vieną knygą, kiekvienos sekančios knygos pristatymas kainuos papildomai 15 Lt (4.34 Eur). Jei norite gauti įsigytą knygą greičiau ir sutinkate apmokėti skubaus pristatymo paslaugas, susisiekite su mumis dėl sąlygų darbo dienomis 10:00-18:00 val. telefonu 8 (5) 2661 684 arba el. paštu pagalba@humanitas.lt.

Pristatymo kaina automatiškai įskaičiuojama ir pateikiama Pirkėjui apmokėti kartu su užsakymu.

Gavus Pirkėjo apmokėjimą, humanitas.lt įsipareigoja Lietuvoje prekę pristatyti per 2-3 darbo dienas, išskyrus tuos atvejus kai prekės neturime sandėlyje.

Elektroniniame knygyne prie kiekvienos prekės, Jūs galite matyti pateiktą  informaciją, ar šiuo metu prekė yra sandėlyje. Pavyzdžiui:

„Prekę turime sandėlyje, pristatysime per 2-3 dienas“,

“Prekės sandėlyje neturime, pristatysime per 2-5 savaitę”.

Perkamas prekes, kurių šiuo metu neturime sandėlyje, įsipareigojame pristatyti per 2-5 savaites nuo apmokėjimo iš pirkėjo gavimo dienos.

Klientui pristatome tik pilnai sukomplektuotus užsakymus. Jei norite dalį užsakymo (prekes, kurios šiuo metu yra sandėlyje) gauti anksčiau, susisiekite su mumis darbo dienomis 10:00-18:00 val. telefonu 8 (5) 2661 684 arba el. paštu pagalba@humanitas.lt.

Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo humanitas.lt nepriklausančių, aplinkybių. Tokiu atveju nedelsiant susisieksime su Pirkėju ir suderinsime prekių pristatymo klausimus.

Humanitas.lt atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių nepristatymo, jei Pirkėjas nurodė neteisingus pristatymo duomenis ar sutartu laiku nebuvo nurodytu adresu, kuris pateiktas užsakymo metu. 3 kartus nepavykus pristatyti prekės Pirkėjui, prekė grąžinama pardavėjui.

Priimdami užsakymą, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite sąskaitą- faktūrą (važtaraštyje) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei turite kokių pastebėjimų ar pastabų dėl prekės pakuotės ar prekių kiekio, prašome informuoti kurjerio atstovą pristatymo metu. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai atžymėti važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

Prisijungti

Krepšelis

Krepšelis kol kas tuščias

Pagalba perkančiam

+370 5 2661682

10-18 val. darbo dienomis

Facebook draugai

email

close