Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

Indrė Pikturnienė, Vytautas Dikčius, Eleonora Šeimienė, Vilmantė Pakalniškienė, Monika Kavaliauskė

0

Balsavo 0

Pilna kaina: 14.40 €   10% nuolaida perkant internetu   Sutaupote: 1.44 €

12.96 €

Ypatybės ir aprašymas
ISBN9786090701447
AutoriusIndrė Pikturnienė, Vytautas Dikčius, Eleonora Šeimienė, Vilmantė Pakalniškienė, Monika Kavaliauskė
Leidimo metai2019
LeidėjasVilniaus universitetas
Puslapių176
Leidinio kalbalietuvių kalba
Formatasknyga popieriniu viršeliu

Monografijoje ”Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes” atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes.

Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje “Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes” analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.

Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

Komentarai (0)

Rašykite komentarą apie šią knygą

Vardas*

El. Paštas

Atsiliepimas*

* - pažymėtus laukus užpilyti būtuna

loading
Panašios knygos

Prisijungti

Krepšelis

Krepšelis kol kas tuščias

Pagalba perkančiam

pagalba@humanitas.lt

10-18 val. darbo dienomis

Facebook draugai

close
SIŲSTI
email

close