- Titulinis
- Akcijos
- Akademinės literatūros išpardavimas
- Marketing: Concepts and Strategies
William M. Pride
Marketing: Concepts and Strategies
Balsavo 0
ISBN: 9781473725126
Autorius : William M. Pride
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Cengage
Puslapių skaičius: 816
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : William M. Pride
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Cengage
Puslapių skaičius: 816
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
40.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
The seventh edition of Marketing: Concepts and Strategies has been totally revised to reflect the current core themes of Marketing in terms of academic content, but also - given the authors' wide-ranging consultancy and research experience outside of the lecture theatre - from a practitioner's perspective. In particular, the world for marketers has gone digital, consumers communicate readily with each other via social media; Marketing has become more aligned to ethical, responsible and sustainability issues; and Marketing as an academic discipline has become more critical and reflective - all of which are developments under-pinning this new edition.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą