- Titulinis
- Akcijos
- Akademinės literatūros išpardavimas
- The Politics of Being a Woman: Feminism, Media and 21st Century Popular Culture
H. Savigny
The Politics of Being a Woman: Feminism, Media and 21st Century Popular Culture
Balsavo 0
ISBN: 9781349480982
Autorius : H. Savigny
Leidimo metai: 2015
Leidėjas: Palgrave MacMillan
Puslapių skaičius: 200
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : H. Savigny
Leidimo metai: 2015
Leidėjas: Palgrave MacMillan
Puslapių skaičius: 200
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
56.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
What does it mean to be a woman in the 21st century? The feminist movement has a long and rich history, but is its time now passed? This edited collection is driven by the question, why is feminism viewed by some (we would add a majority) as outdated, no longer necessary and having achieved its goals, and what role have the media played in this?
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą