- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais
Jūratė Banytė, Agnė Gadeikienė
Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais
Balsavo 0
ISBN: 9786090211861
Autorius : Jūratė Banytė, Agnė Gadeikienė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Technologija
Puslapių skaičius: 89
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Jūratė Banytė, Agnė Gadeikienė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Technologija
Puslapių skaičius: 89
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
3.80 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymas Lietuvoje per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Pristatymas Lietuvoje per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Leidinyje "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju.
Knyga "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą