- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Ekonomika
- Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
Jastramskis, Deimantas
Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
Balsavo 0
ISBN: 9786094591716
Autorius : Jastramskis, Deimantas
Leidimo metai: 2013
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Puslapių skaičius: 104
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Jastramskis, Deimantas
Leidimo metai: 2013
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Puslapių skaičius: 104
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
9.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Knygą "Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonominės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žiniasklaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvelgiamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą