- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Marketingo valdymas
Regina Virvilaitė
Marketingo valdymas
Balsavo 0
ISBN: 9786090212851
Autorius : Regina Virvilaitė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Technologija
Puslapių skaičius: 137
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Regina Virvilaitė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Technologija
Puslapių skaičius: 137
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
11.80 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje.Mokomojoje knygoje "Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimus, marketingo komplekso elementų strategijas.
Knyga "Marketingo valdymas" skirta marketingo valdymo, vadybos ir verslo administravimo, įmonių marketingo vadybos studentams.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą