- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Rinkodara, reklama
- Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa
Ž.Piligrimienė
Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa
Balsavo 0
ISBN: 9786090212196
Autorius : Ž.Piligrimienė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Technologija
Puslapių skaičius: 124
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Ž.Piligrimienė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Technologija
Puslapių skaičius: 124
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
12.90 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Mokomoji knyga „Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa" skirta studentams, studijuojantiems marketingą bei rengiantiems baigiamąjį bakalauro ar magistro projektą. Joje studentai supažindinami su pagrindiniais duomenų analizės metodais, reikalingais analizuojant marketingo tyrimų duomenis. Esminis šios knygos „Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa" tikslas - padėti studentams suvokti pagrindinių analizės metodų pritaikymo situacijas, gebėti panaudoti tinkamus metodus ir interpretuoti gautus rezultatus. Kartu ši mokomoji knyga skirta ugdyti savarankiško mokslinio mąstymo ir tiriamosios veiklos gebėjimus.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą