- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Social Media Marketing: Strategic Approach
Donald I. Barker
Social Media Marketing: Strategic Approach
Balsavo 0
ISBN: 9780357516188
Autorius : Donald I. Barker
Leidimo metai: 2022
Leidėjas: Cengage
Puslapių skaičius: 352
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Donald I. Barker
Leidimo metai: 2022
Leidėjas: Cengage
Puslapių skaičius: 352
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
72.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Learn to market effectively using social media with the unique emphasis and best practices found only in SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 3E. You learn how to create a strong personal brand that is invaluable at any stage of your career, as you master the social media techniques detailed throughout this popular book. Insightful discussions address both online and offline elements for creating a viable personal branding strategy. Expanded coverage of consumer behavior guides you in identifying with virtual communities and mastering visual storytelling. This edition delves deeper into using content marketing, while new chapters address managing today's digital marketing organization and using paid advertising and social media influencers. A step-by-step planning model leads you through creating an actual social media marketing plan. You also learn how to incorporate important branding strategies within your organization’s overall integrated marketing communication approach.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą