Andrew Chen
Cold Start Problem
Balsavo 0
ISBN: 9781847942791
Autorius : Andrew Chen
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Penguin
Puslapių skaičius: 400
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 196×128
Autorius : Andrew Chen
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Penguin
Puslapių skaičius: 400
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 196×128
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 3-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 3-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
'A true Silicon Valley insider' WiredWhy do some products take off? And what can we learn from them?The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, growth can feel impossible. This is the cold start problem.Now, one of Silicon Valley's most esteemed investors uncovers how any product can surmount the cold start problem - by harnessing the hidden power of network effects. Drawing on interviews with the founders of Uber, LinkedIn, Airbnb and Zoom, Andrew Chen reveals how any start-up can launch, scale and thrive._'Chen walks readers through interviews with 30 world-class teams and founders, including from Twitch, Airbnb and Slack, to paint a picture of what it takes to turn a start-up into a massive brand' TechCrunch'Articulates the stages that every product must go through to be successful . . . and illustrates what companies need to do to achieve them' Forbes
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą