- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Vadyba, verslas
- How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B ...
Jenni Romaniuk
How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands
Balsavo 0
ISBN: 9780190330026
Autorius : Jenni Romaniuk
Leidimo metai: 2021
Leidėjas: Oxford University Press
Puslapių skaičius: 256
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Kieti viršeliai
Autorius : Jenni Romaniuk
Leidimo metai: 2021
Leidėjas: Oxford University Press
Puslapių skaičius: 256
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Kieti viršeliai
Pilna kaina:
38.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
This book will change the way you think about marketing forever.Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.
How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance – fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą