- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Verslo strategija: atvejo anal izė
Marija Kučinskienė
Verslo strategija: atvejo anal izė
Balsavo 0
ISBN: 9786094590528
Autorius : Marija Kučinskienė
Leidimo metai: 2012
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Puslapių skaičius: 308
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Marija Kučinskienė
Leidimo metai: 2012
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Puslapių skaičius: 308
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
9.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Šioje mokomojoje knygoje koncentruotai pateikiama informacija svarbiausiais teoriniais ir praktiniais verslo strategijų atvejų analizės klausimais, išryškinamas įvairus požiūris į verslo strategijas ir pateikiamos perspektyvios verslo strategijų formavimo ir jų tyrimo kryptys. Verslo strategijų nagrinėjimas teoriniu požiūriu sudaro prielaidas strategiškai svarbiems sprendimams, adekvatiems šiuolaikinės aplinkos pokyčiams, priimti. Mokomojoje knygoje pateikiamos aktualios verslo atvejų situacijos, parodančios, su kokiais iššūkiais susi-duria ir Lietuvos, ir žinomiausios pasaulio kompanijos.
Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo, ekonomikos studijų krypčių studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo dalykus, ir visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą