- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Socialinių mokslų knygos
- Edukologija
- Auklėjimo ir mokymo sinergija emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste
Auklėjimo ir mokymo sinergija emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste
Autorius : Lolita Jolanta Piličiauskaitė
Leidimo metai: 2021
Leidėjas: Lietuvos muzikos akademija
Puslapių skaičius: 336
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Monografijoje „Auklėjimo ir mokymo sinergija Emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas“ nagrinėjamas Lietuvos muzikos ir kitų dalykų pedagogų susidomėjimo sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM) bei pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atspindintys jaunų pedagogų ir daugiau nei dvidešimties metų šio metodo taikymo bendrojo ugdymo mokykloje patirtį turinčių muzikos mokytojų nuomones.
Skaitytojai leidinyje „Auklėjimo ir mokymo sinergija Emocinio imitavimo metodo taikymo kontekste: pedagogo praktinės patirties aspektas“ ras ne tik EIM pristatymą žymiausių filosofinių bei muzikinių ugdymo koncepcijų kontekste, bet ir sužinos šios monografijos tyrimo apie metodo reikšmę, galimybes bei būtinas kompetencijas auklėjant ir ugdant dabarties mokyklose besimokančias Z ir alfa kartas. Monografija galėtų sudominti mokslininkus ir pedagogus, nes leidinyje nagrinėjamas požiūris į muzikos dalyką kaip mokinių asmeninių gebėjimų – muzikalumo, artistiškumo, sceninio laisvumo, emocinio įtaigumo ugdymo bei auklėjimo priemonę.