-5 %
Jūratė Adomaitienė, Ilona Zubrickienė

Projektai mokymo(si) procese: iniciatyvumą įgalinantys aspektai

Balsavo 0
ISBN: 9789955189022
Autorius : Jūratė Adomaitienė, Ilona Zubrickienė
Leidimo metai: 2016
Leidėjas: Klaipėdos universiteto leidykla
Puslapių skaičius: 345
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Aprašymas

Straipsnyje "Projektai mokymo(si) procese: iniciatyvumą įgalinantys aspektai" analizuojamas projektų metodas kaip reikšminga prieiga sukurti veiksmingą mokymosi terpę, kurioje vyrauja palaikymo, motyvuojantys ir besimokančiųjų iniciatyvumą (angl. proactiveness) įgalinantys veiksniai.

Projektų metodo svarbai, įgalinant iniciatyvumą, konceptualizuoti pasirinktos trys metodologinės prielaidos: Apsisprendimo ir Pakilumo teorijos, Herzbergo bazinė vadybos mokslo teorija ir Apribojimų teorija.

Pirma – besimokančiajam įgalinti reikalingas nuolatinis iššūkis, kai atliekamas gana sudėtingas, bet paties pasirinktas, jo gabumus, žinias, mokėjimusir įgūdžius atitinkantis darbas (Apsisprendimo ir Pakilumo teorijos), antra – „užsidegimas“, ypatingos pastangos ir energija, kai sukuriama teigiama emocinė aplinka, kurioje vyrauja palaikantys ir motyvuojantys veiksniai (Herzbergo bazinė vadybos mokslo teorija), trečia – svarbios ambicijos ir tikėjimas, prieš kuriuos netenka galios jokie apribojantys veiksniai, išlaisvina žmogaus kūrybines galias iniciatyviai ir prasmingai veiklai (Apribojimų teorija).


Andragogo tapsmas jungiamąja grandimi tarp aplinkos ir besimokančiųjų, prisiimtas mediatoriaus vaidmuo projektinėje veikloje, autorių nuomone, gali būti reikšminga sąlyga veiksmingai mokymosi aplinkai sukurti ir besimokančiųjų iniciatyvumui įgalinti.

Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą