- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Socialinių mokslų knygos
- Edukologija
- Smurto fenomenas mokykloje
Valdas Pruskus
Smurto fenomenas mokykloje
Balsavo 0
ISBN: 9786094573194
Autorius : Valdas Pruskus
Leidimo metai: 2012
Leidėjas: VGTU leidykla Technika
Puslapių skaičius: 222
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Autorius : Valdas Pruskus
Leidimo metai: 2012
Leidėjas: VGTU leidykla Technika
Puslapių skaičius: 222
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Pilna kaina:
17.50 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymas Lietuvoje per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Pristatymas Lietuvoje per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Monografijoje "Smurto fenomenas mokykloje. Komunikacija, sklaida, prevencija" mokykloje pasireiškiantis smurtas nagrinėjamas kaip socialinis fenomenas. Atskleidžiama šeimos, mokyklos, žiniasklaidos, gatvės ir neformalių jaunimo darinių įtaka mokinių agresyvaus elgesio raiškai. Dėstomi teiginiai, pagrįsti dviejų tyrimų duomenimis.
Remiantis mokinių smurto prieš bendramokslius tyrimo duomenimis, analizuojama Lietuvos miesto ir kaimo, technologinio ir humanitarinio profilio mokyklų mokinių (berniukų ir mergaičių) nesaugumo mokykloje ir agresyvaus elgesio su bendramoksliais suvokimas, šio reiškinio atsiradimo priežastys, raiškos dažnis ir formos. Taip pat atskleidžiamas požiūris į taikomas prevencines priemones ir jų efektyvumą. Remiantis atlikto mokinių smurto prieš mokytojus tyrimo duomenimis, nurodomos įvairių tipų miesto ir kaimo, technologinio ir humanitarinio profilio mokyklų mokytojų nesaugumo mokykloje priežastys, jų požiūris į agresyvaus mokinių elgesio su mokytojais pobūdį, pasireiškimo dažnį ir formas, nesaugumo įtaką profesinei veiklai ir asmeniniam gyvenimui. Išryškinama pačių mokinių pozicija bendramokslių, smurtaujančiųjų prieš mokytojus, atžvilgiu. Taip pat atskleidžiamas mokytojų ir tėvų požiūris į prevencinių priemonių taikymo smurtui mažinti efektyvumą.
Remiantis mokinių smurto prieš bendramokslius tyrimo duomenimis, analizuojama Lietuvos miesto ir kaimo, technologinio ir humanitarinio profilio mokyklų mokinių (berniukų ir mergaičių) nesaugumo mokykloje ir agresyvaus elgesio su bendramoksliais suvokimas, šio reiškinio atsiradimo priežastys, raiškos dažnis ir formos. Taip pat atskleidžiamas požiūris į taikomas prevencines priemones ir jų efektyvumą. Remiantis atlikto mokinių smurto prieš mokytojus tyrimo duomenimis, nurodomos įvairių tipų miesto ir kaimo, technologinio ir humanitarinio profilio mokyklų mokytojų nesaugumo mokykloje priežastys, jų požiūris į agresyvaus mokinių elgesio su mokytojais pobūdį, pasireiškimo dažnį ir formas, nesaugumo įtaką profesinei veiklai ir asmeniniam gyvenimui. Išryškinama pačių mokinių pozicija bendramokslių, smurtaujančiųjų prieš mokytojus, atžvilgiu. Taip pat atskleidžiamas mokytojų ir tėvų požiūris į prevencinių priemonių taikymo smurtui mažinti efektyvumą.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą