-5 %

Mokyklos vadybos kultūros labirintai

Balsavo 0
ISBN: 9786094880704
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Mykolo Romerio universitetas
Puslapių skaičius: 250
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Aprašymas
Šią mokslo monografiją paskatino rašyti ne tik mokslinis, bet ir praktinis autorės interesas - paskyrimas eiti mokyklos vadovo pareigas. Prieš daugiau nei penkerius metus pradėtas vykdyti disertacinis tyrimas leido įvertinti švietimo vadybos kultūros lauką nuodugniau, atskleidžiant ir dekoduojant tai, ką kūrė ir vis dar kuria stereotipai, taip pat įžvelgti ne visiems matomą šio lauko sritį. Monografijoje naudojami autorės disertacijos metu rinkti duomenys, kurių radiniai didžiąja dalimi publikuoti mokslo daktaro disertacijoje „Mokyklų vadovių profesinės tapatybės konstravimas daugialypių edukacinių sąveikų metu“. Žengimas į praktinį mokyklų vadybos lauką autorę paskatino įvertinti tyrimo radinius visai kitu žiūros kampu, įtraukti autoetnografinius pastebėjimus ir vėliau įvykusius pokalbius su tyrime dalyvavusiais dalyviais. Tapimas profesine prasme naujos kultūros dalimi paskatino naujus mokslinius atradimus - mokyklų vadovų autentišką lyderystę ir jos poveikį (re)formuojant mokyklos kultūrą. Natūraliai kilo klausimai, kaip mokyklos vadovas paveikia esamą ir būsimą mokyklos kultūrą ir kokią įtaką kultūros (re)formavimui turi autentiškas vadovo veikimas. Naujas žvilgsnis į disertacinio tyrimo metu surinktus duomenis leidžia atskleisti, kaip mokyklų vadovai (re)konstruoja savo autentišką profesinę tapatybę, kaip tampa autentiškais bendruomenės lyderiais (re)konstruodami ir / ar prisitaikydami / pasipriešindami vyraujančiai mokyklos kultūrai. Apibendrinta atsakymų į šiuos klausimus paieška ir jos radiniai skaitytojams pateikiami tolimesniuose puslapiuose.

Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą