- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Socialinių mokslų knygos
- Politikos mokslas
- Politika ir pramogos komunikacijos kontekste
Valdas Pruskus
Politika ir pramogos komunikacijos kontekste
Balsavo 0
ISBN: 9786094576379
Autorius : Valdas Pruskus
Leidimo metai: 2014
Leidėjas: Technika
Puslapių skaičius: 176
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Autorius : Valdas Pruskus
Leidimo metai: 2014
Leidėjas: Technika
Puslapių skaičius: 176
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
13.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Monografijoje atskleidžiami pramogų ir politikos sąveikos fenomenas, jo esmė ir funkcionavimo modelis padės geriau suprasti šio reiškinio galią ir įtaką formuojant visuomenės sąmonėje pageidaujamus vaizdinius, turinčius įtakos rinkėjų elgesiui ir vertybinėms bei politinėms nuostatoms. Pateikiamos pramogų, kaip komunikacijos formos, samprata, rūšys ir socialinės funkcijos, taip pat politinės rinkodaros priemonių galimybės kuriant ir vizualizuojant politiko įvaizdį leis geriau suprasti ir įvertinti politikų dalyvavimo pramogų renginiuose priežastis, motyvus, būdus ir pasekmes.
Remiantis atlikto trijų kartų atstovų (jaunimo, vidurinės kartos, senjorų) ir politologų bei žurnalistų, rašančių politikos temomis, tyrimo duomenimis, atskleidžiamas požiūris į politikų žinomumą ir dalyvavimą pramoginiuose renginiuose.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą