- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Socialinių mokslų knygos
- Psichologijos knygos
- Handbook of Social Media in Education, Consumer Behavior and Politics, Volume 1

Handbook of Social Media in Education, Consumer Behavior and Politics, Volume 1
Balsavo 0
ISBN: 9780443291081
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Academic Press
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 9×6
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Academic Press
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 9×6
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
<p><i>Handbook of Social Media in Education, Consumer Behavior and Politics</i> explores the impact of social media within these systems. The book covers who contributes to social media, from social influencers to everyday people, how that information is disseminated in shares and likes, and the impact social media has on perception, opinion and behavior. Education coverage includes influences on pedagogy, class participation, e-learning, academic performance, and it’s use and influence on teachers, parents and students. Coverage in economics and commercialization includes different types of digital marketing and social media, the rise of social influencers, and impacts on consumer behavior.</p> <p>Coverage in politics includes the impact on political awareness, participation and its impact on election outcomes. Coverage on design and innovation includes the design of social media and tools and approaches for maximizing impact.</p>
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą