- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Technologijos mokslai
- Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas
Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas
Autorius : Ingrida Leščauskienė
Leidimo metai: 2022
Leidėjas: Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Puslapių skaičius: 208
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Versdami šios knygos „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.