- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Teisės knygos
- Administracinė teisė
- Food Sustainability and the Media
Food Sustainability and the Media
Balsavo 0
ISBN: 9780323912273
Leidimo metai: 2024
Leidėjas: Academic Press
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 9×6
Leidimo metai: 2024
Leidėjas: Academic Press
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 9×6
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 3-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos
Pristatymo terminas Lietuvoje 3-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
<i>Food Sustainability and the Media: Linking Awareness, Knowledge and Action</i> is the first book to explore the roles that the media plays in raising awareness, spurring action, and increasing understanding about food security and global sustainability issues. The book addresses the means of leveraging traditional and new media to advance food and sustainability discourse by linking awareness, knowledge, and action. The book links sustainability and food security in media communication to address different topics, including the way climate change is framed by the media, key factors of success and failure in NGOs, public and corporate communication, and climate change denial.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą