- Titulinis
- Meno ir laisvalaikio literatūra
- Laisvalaikis
- Gyvenimo būdas
- Gastrofizika. Naujas mokslas apie valgymą
Charles Spence
Gastrofizika. Naujas mokslas apie valgymą
Balsavo 0
ISBN: 9785415026012
Autorius : Charles Spence
Leidimo metai: 2020
Puslapių skaičius: 446
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Autorius : Charles Spence
Leidimo metai: 2020
Puslapių skaičius: 446
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Kieti viršeliai
Pilna kaina:
19.50 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Šioje knygoje kalbama apie priežastis, dėl kurių norime valgyti daugiau arba prarandame apetitą, ilgam įsimename skonį arba jis kaipmat išgaruoja iš galvos. Ar kada pagalvojote, kodėl valgydami dviese suvartojame 35% daugiau maisto, o trise net 75% daugiau? Kaip paaiškinti faktą, kad stiprią kavą mėgstantys žmonės daugiau jos geria esant ryškiam apšvietimui ir kodėl pasaulyje toks nepopuliarus žalios spalvos kečupas? Atsakymas – gastrofizika – nauja pojūčius nagrinėjanti mokslo sritis, kurios pradininkas yra Oksfordo universiteto profesorius Charles Spence.
Jis žengė iš savo laboratorijos ir plačiajai visuomenei pristatė mokslo populiarinimo knygą, kurioje aprašo viską, ką sužinojo apie valgymo patirtį ir tai kaip skonį, aromatą ir bendrą maisto patrauklumą lemia mūsų nuotaika, lūkesčiai ir aplinka.
Knygoje „Gastrofizika. Naujas mokslas apie valgymą“ jūs sužinosite, kas maistą daro patraukliu, stimuliuojančiu ir įsimintinu. Serviravimas, gražios lėkštės, jų spalva, įrankių svoris, fono muzika ir dar daugiau dalykų daro įtaką tam, kiek jūs mėgausitės vakariene. Užtenka pakeisti patiekalo pavadinimą meniu ar indų formą, kad patiekalas, kurio niekas nenorėjo, taptų geidžiamu ir patraukliu.
„Gastrofizika. Naujas mokslas apie valgymą“ – privers į savo lėkštę pažvelgti nauju kampu. Patiks tiems, kurie domisi rinkodara, kognityviniu neuromokslu, dizainu ir elgesio psichologija.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą