- Titulinis
- Meno ir laisvalaikio literatūra
- Menas
- Meno istorija. Meno stiliai
- Ar buvo tylusis modernizmasLietuvoje?(Nr.95)
Ar buvo tylusis modernizmasLietuvoje?(Nr.95)
Balsavo 0
ISBN: 9786094473388
Leidimo metai: 2019
Leidėjas: Vilniaus dailės akademija
Puslapių skaičius: 295
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Leidimo metai: 2019
Leidėjas: Vilniaus dailės akademija
Puslapių skaičius: 295
Leidinio kalba: Lietuvių
Formatas: Minkšti viršeliai
Pilna kaina:
9.00 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos. Galimas vėlavimas, pristatymo iki Kalėdų garantuoti negalime
Pristatymo terminas Lietuvoje 2-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Šį leidinį sudaro pranešimai, skaityti seminare Ar buvo tylusis modernizmas Lietuvoje? (2018 m. gruodžio 1 d., Nacionalinė dailės galerija, Vilnius). Naujausi kolegų darbai ir asmeniniai tyrimai skatina į intuityviai sukonstruotą tyliojo modernizmo prieigą pažvelgti kritiškai. Praėjo dvidešimt dveji metai nuo 1997-aisiais surengtos parodos Tylusis modernizmas Lietuvoje 1962–1982, liudijusios romantizuotą, amžininkų atsiminimais pagrįstą požiūrį į sovietmečio dailės modernizacijos procesus. Laikotarpio tyrimams įgaunant naują pagreitį, plečiasi nagrinėjamų temų ir problemų laukas, veriasi nauji archyviniai šaltiniai, gilėja patirtys. Emocinį santykį su tyrimų objektu keičia skirtingomis metodologinėmis prieigomis grįstas kritinis požiūris, kurį, tęsiant darbus, prasminga aptarti.
——————————————————————-
This publication is comprised of a collection of papers presented during the seminar “Was There a Quiet Modernism in Lithuania?” held in the National Art Gallery, Vilnius, on December 1, 2018. Their most current research, both academic and personal, represent a critical reevaluation of the paradigm of quiet modernism which was based on rather intuitive premises. The views on the processes of modernisation of the Lithuanian art during the soviet period offered by the show “Quiet Modernism in Lithuania: 1962–1992” twenty two years ago (1997) were mostly romanticised and based solely on individual memoirs. Since then this area of research has greately benefited from the continuous expansion of its thematic and problemic fields, emergence of new archival sources and accumulation of research experience. It is now time to overview the methodologically driven critical approaches that have came to substitute the emotion-based reflections.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą