Pristatymo sąlygos

Lietuvoje*

  • Pristatymas naudojantis DPD kurjerių paslaugomis: 3,49 € (1-4 darbo dienos)
  • Pristatymas į  DPD paštomatus: 2,49 €  (1-4 darbo dienos) 
  • Pristatymas į Omniva paštomatus: 2,49 €  (1-4 darbo dienos)
  • Atsiėmimas knygyne: 0 €  (0-3 darbo dienos)

Užsienyje

  • Omniva Latvijoje: 5 € (3-7 darbo dienos)
  • Omniva Estijoje: 6 € (3-7 darbo dienos)
  • Pristatymas paštu arba naudojantis įmonės HRX paslaugomis į ES šalis: 9 € vieną egzempliorių + 5 € už kiekvieną papildomą egz. (7-21 darbo dienų)
  • Pristatymas paštu į kitas valstybes (ne ES nares): 30 € + 7 €  (7-30 darbo dienų) 

*Dėmesio! Perkant humanitas.lt elektroniniame knygyne už 30 eurų ir daugiau, Jūsų užsakymą Lietuvos teritorijoje pristatysime NEMOKAMAI.

Dėmesio! Perkant humanitas.lt elektroniniame knygyne už sumą mažesnę nei 10 eurų - taikomas 0,99 € aptarnavimo mokestis.

Pristatymo sąlygos

Humanitas.lt elektroniniame knygyne pirkėjas užsakymo metu išsirenka ir nurodo prekių pristatymo būdą ir pristatymo adresą. Galimi šie pristatymo būdai:

Lietuvoje:

Pristatymas Lietuvoje** vykdomas naudojantis kurjerių arba savitarnos siuntų terminalų paslaugomis (mūsų partneriai -savitarnos siuntų terminalų tinklas Omniva bei kurjerių tarnyba DPD*)

Dėmesio! Perkant humanitas.lt elektroniniame knygyne už 30 eurų ir daugiau, Jūsų užsakymą Lietuvos teritorijoje pristatysime NEMOKAMAI.

*Pristatymas darbo dienomis 8-18 val. Jeigu pristatymo laiku Jūs pats(-i) negalėsite priimti siuntinio, būtinai pasirūpinkite, kad kas nors vietoj Jūsų tai galėtų padaryti. Siūlome rinktis pristatymą į darbovietę, kadangi, tuomet pačiam ar šeimos nariui nereikės laukti kurjerio namuose. Darbovietėje Jūsų užsakymą gali priimti bet kuris iš bendradarbių.

**Į Kuršių Neriją su kurjeriu nesiunčiame. Pasirinkusiems pristatymą kurjeriu ir pažymėjusiems adresą Kuršių Nerijoje užsakymą siunčiame naudodamiesi „Lietuvos pašto“ paslaugomis.

Užsienyje:

Pristatymas vykdomas naudojantis „Lietuvos pašto“ paslaugomis. Jei norite gauti įsigytą knygą greičiau ir sutinkate apmokėti skubaus pristatymo paslaugas, susisiekite su mumis dėl sąlygų darbo dienomis 10:00-18:00 val. telefonu 8 (5) 2661 682 arba el. paštu pagalba@humanitas.lt.

Pristatymo kaina automatiškai įskaičiuojama ir pateikiama pirkėjui apmokėti kartu su užsakymu.

Gavus pirkėjo apmokėjimą, humanitas.lt įsipareigoja Lietuvoje prekę pristatyti per 1-4 darbo dienas, išskyrus tuos atvejus kai prekės neturime sandėlyje. Pristatymas nurodytu adresu užsienyje gali užtrukti 1-3 savaites.

Elektroniniame knygyne prie kiekvienos prekės jūs galite matyti pateiktą  informaciją, ar šiuo metu prekė yra sandėlyje:

Pristatymo terminas 1-4 darbo dienos (šiuo atveju prekę turime sandelyje)

Dėmesio! Numatomas apytikslis pristatymo terminas: 3-6 savaitės (šiuo atveju prekės sandelyje neturime, bet įsigijusiam ją pirkėjui užsakysime iš leidėjo/tiekėjo)

Perkamas prekes, kurių šiuo metu neturime sandėlyje, įsipareigojame pristatyti per 2-5 savaites nuo apmokėjimo iš pirkėjo gavimo dienos.

Klientui pristatome tik pilnai sukomplektuotus užsakymus. Jei norite dalį užsakymo (prekes, kurios šiuo metu yra sandėlyje) gauti anksčiau, susisiekite su mumis darbo dienomis 10:00-18:00 val. telefonu 8 (5) 2661 684 arba el. paštu pagalba@humanitas.lt.

Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo humanitas.lt nepriklausančių, aplinkybių. Tokiu atveju nedelsiant susisieksime su Pirkėju ir suderinsime prekių pristatymo klausimus.

Humanitas.lt atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių nepristatymo, jei Pirkėjas nurodė neteisingus pristatymo duomenis ar sutartu laiku nebuvo nurodytu adresu, kuris pateiktas užsakymo metu. 3 kartus nepavykus pristatyti prekės Pirkėjui, prekė grąžinama pardavėjui.

Priimdami užsakymą, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite sąskaitą- faktūrą (važtaraštyje) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei turite kokių pastebėjimų ar pastabų dėl prekės pakuotės ar prekių kiekio, prašome informuoti kurjerio atstovą pristatymo metu. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai atžymėti važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.